Reklamace zboží

Potřebujete reklamovat vlasové příčesky, nebo jejich příslušenství? Neváhejte se na nás obrátit.

Přednostní vyřízení reklamace pro všechny!

Při každé reklamaci se snažíme o její vyřízení během co nejkratší možné doby, rozhodně tedy nebudete čekat na výsledek 30 dní. Chápeme, že naše zákaznice, které reklamují z jakéhokoliv důvodu vlasové příčesky, chtějí mít vlasy stále krásné a ne až po 30ti denní zákonné lhůtě, na jejímž konci se výsledek dozví.

Postup při reklamaci:

  1. Vyplňte, prosím, reklamační protokol.
  2. Vytiskněte si tento vyplněný formulář a podepište jej.
  3. Nachystejte si také fakturu (daňový doklad), který jste obdrželi spolu se zbožím. Pokud se stalo, že jste ji omylem vyhodili, zkuste dohledat ve své mailové schránce alespoň číslo objednávky z potvrzovacího mailu, jenž od nás chodí, kontaktujte nás následně na info@clip-vlasy-levne.cz , popište tento problém a my Vám fakturu obratem dohledáme v našem systému.
  4. Formulář a fakturu vložte do balíčku spolu s reklamovaným produktem (zboží musí být kompletní). Zboží musí být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a to včetně obalového materiálu.
  5. Odešlete na naši adresu - doporučeně (z důvodu pojištění zásilky a podacího lístečku, který k zásilce dostanete) a bez dobírky (dobírkové zásilky nepřebíráme). Adresa je Clip-vlasy-levne.cz, Sibiřská 55, Brno 62100.

Odeslání reklamace poštou

Chápeme, že drtivá většina žen a dívek, které nosí prodloužené vlasy, bez nich nechce být ani jediný den, bohužel se vyřízení reklamace ale bez zaslání zboží na naši adresu neobejde. Telefonicky nebo elektronickou formou Vám rádi s čímkoliv poradíme, ale výsledku reklamace se dobereme až tehdy, kdy reklamovaný produkt uvidíme na vlastní oči. Snažte se, prosím, chápat tento postup a opravdu si před odesláním zkontrolovat, zda zásilka obsahuje všechny náležitosti, aby se celý proces vyřídil co nejrychleji.

Vyřízení reklamace

Jak již bylo zmíněno, každou reklamaci ihned začínáme řešit, její vyřízení tedy netrvá zákonných 30 dní.

Okamžitě po jejím převzetí zákazníkovi zasíláme email s potvrzením o jejím převzetí (to si můžete i ověřit pomocí sledovacího čísla, které k zásilce máte).

Pakliže bude reklamace výrobcem uznaná, zašleme Vám produkt opravený, vyměněný za nový, nebo vrátíme peníze na Váš bankovní účet (nikoliv složenkou) do 14 prac. dnů od uznání reklamace. U uznané reklamace máte nárok na úhradu poštovného v adekvátní výši. O všem Vás budeme opět informovat elektronickou formou, tedy emailem.

Vrácení zboží

U našeho sortimentu je, více než u čehokoliv jiného, důležité produkt si pořádně prohlédnout, osahat, přiložit k vlastním vlasům, aby se odstíny shodovaly, apod. Dle zákona máte právo při nákupu na eshopu zboží do 14 dnů od převzetí vrátit. U nás nabízíme i možnost bezplatné výměny produktu, především kvůli barevnému odstínu, dělce, nebo hustotě vlasů. Co ale musíte udělat, aby takové vrácení, nebo výměna, proběhly správně:

  1. Vyplňte, prosím, protokol Odstoupeni od smlouvy (a to i v případě, že žádáte výměnu - tento fakt stačí jen připsat kamkoliv do tohoto dokumentu).
  2. Vytiskněte si tento vyplněný formulář a podepište jej.
  3. Nachystejte si také fakturu (daňový doklad), který jste obdrželi spolu se zbožím. Pokud se stalo, že jste ji omylem vyhodili, zkuste dohledat ve své mailové schránce alespoň číslo objednávky z potvrzovacího mailu, jenž od nás chodí, kontaktujte nás následně na info@clip-vlasy-levne.cz , popište tento problém a my Vám fakturu obratem dohledáme v našem systému.
  4. Formulář a fakturu vložte do balíčku spolu s produktem, který vracíte (zboží musí být kompletní). Zboží musí být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a to včetně obalového materiálu.
  5. Odešlete na naši adresu - doporučeně (z důvodu pojištění zásilky a podacího lístečku, který k zásilce dostanete) a bez dobírky (dobírkové zásilky nepřebíráme). Adresa je Clip-vlasy-levne.cz, Sibiřská 55, Brno 62100.
 
Veškeré informace, kdy je možné zboží vrátit či vyměnit, najdete níže v obchodních podmínkách, tak je vše do puntíku popsané, ale velice stručně - produkt, který vracíte, nesmí jevit známky používání, musí být kompletní (a to i včetně dárků k nákupu), nesmí být poškozený a písemné odstoupení od smlouvy musí být zasláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zboží zákazníkem (ideálně rovnou spolu se zbožím).

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.clip-vlasy-levne.cz

1. Všeobecná ustanovení

Zákazník internetového obchodu, dále jen "kupující" učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje smluvní podmínky pro dodání zboží vyhlášené firmou Rak Solutions s.r.o., IČ: 29251761, sídlem: Holzova 2668/25, 62800 Brno dále jen "prodávajícím". Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Smluvní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.clip-vlasy-levne.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“). Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Provozovna: Sibiřská 55, 62100 Brno-Řečkovice

Otevírací doba provozovny: Po-Pá: 9:00 – 18:00 hod

Tel. : +420 776 605 477

e-mail: info@clip-vlasy-levne.cz

2. Objednání zboží

Máte možnost pohodlného nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Objednávat můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku na našem e-shopu či jen e-mailem. V případě jakýchkoliv dotazů ke zboží nás kontaktujte na e-mail info@clip-vlasy-levne.cz a to i v případě dotazů na výměnu nebo reklamaci. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.

Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na potvrzovací tlačítko u sumarizace objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Dokončenou objednávkou kupující souhlasí se zasíláním informací o průběhu objednávky, stejně tak jako s jakýmikoliv dalšími informacemi ze strany prodávajícího až do odvolání souhlasu kupujícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, máme právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Pokud si kupující chce uplatnit nárok na odpočet DPH podle § 73 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, je povinen v objednávce uvést správné IČ a DIČ.

3. Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata nejpozději do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

Pokud Vám nepříjde potvrzovací e-mail ať už automatický nebo následný, kontaktujte nás prosím na info@clip-vlasy-levne.cz

4. Způsob dopravy

K dispozici jsou tyto způsoby dopravy (balné je v ceně):

  • Česká pošta - Balík Do ruky /Balík Na poštu 115,- Kč vč. DPH (při platbě předem na účet) – na dobírku +50,- Kč
  • Kurýrní služba GLS 105,- Kč vč. DPH (při platbě předem na účet) – na dobírku +50,-Kč
  • Osobní převzetí na výdejním místě v Brně na ulici Sibiřská 55 (zdarma)
  • Doporučený balík na Slovensko 180,-Kč vč. DPH - na dobírku +50Kč

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z nějakých důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat.

Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.

Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme kupujícímu zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit prodávajícímu a přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít, ale doporučujeme kontaktovat kupujícího a oznámit tuto skutečnost přepravci.

5. Platba a dodání zboží

Při platbě použijte číslo bankovního účtu vedeného ve Fio bance: 2000902556/2010 (jako variabilni symbol použijte číslo objednávky, případně do poznámky pro příjemce i Vaše celé jméno) pro snadnější identifikaci platby.

Možnosti zaplacení zboží jsou:

  • dobírkou
  • převodem na náš účet
  • kartou
  • paypalem

Zboží expedujeme každý všední den. Většinu objednávek doručujeme již do 1-2 dní. Objednané zboží posíláme jako Balík Do ruky a Balík Na poštu s pojištěním, prostřednictvím České pošty nebo kurýrní službou GLS s pojištěním. V případě, že některé zboží již nebude dostupné, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

6. Vrácení zboží do 14 dní

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy.

Kupující má právo dle §1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČ). Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • zboží nesmí jevit známky užívání nebo opotřebení
  • zboží musí být kompletní včetně všeho příslušenství které bylo součástí dodávky, i případné bonusy
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno
  • společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál či kopii faktury
  • písemné odstoupení musí být zasláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zboží zákazníkem (ideálně rovnou spolu se zbožím)
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata
  • ve lhůtě nejpozději 14 dní od obdržení zboží nás písemným podepsaným odstoupením od smlouvy informujte o záměru vrátit zboží, do dopisu uveďte jméno a adresu a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz, je možné využít i připravenou šablonu k odstoupení, která je ke stažení zde

Zboží nemusí být nutně v originálním obalu. Obal není součástí koupě ani součástí koupené věci. I přesto máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Je tedy lepší vrátit zboží zcela v původním stavu a obalu jak bylo.

Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. V případě, že je třeba zboží uvést do původního stavu, doplnit chybějící obaly či přebalit má prodávající nárok i na uhrazení těchto vynaložených nákladů.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám zašleme předem dohodnutým způsobem plnou kupní cenu a to nejpozději do 14 dnů po obdržení písemného odstoupení od kupní smlouvy.

V případě uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy do 14ti dní doporučujeme zaslat vracené zboží přímo spolu s písemným odstoupením.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Nejedná-li se o případ uvedený výše či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Korespondenční adresa pro vrácení zboží a zaslání odstoupení od smlouvy:

Clip-Vlasy-Levne.cz
Sibiřská 55
621 00 Brno

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám zašleme předem dohodnutým způsobem částku za zboží a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení písemného odstoupení od smlouvy.

Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

7. Storno objednávky

Objednávku lze stornovat do 12 hodin od objednání, pokud již zboží nebylo do té doby expedováno a nedošlo ke vzniku žádných nákladů na straně prodávajícího. Náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, příprava zboží, balení či příprava expedice a úhrada poštovného přepravní společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi apod.

Pokud si výslovně ve smlouvě nesjednáte, že nepřevzetím zboží se smlouva ruší, platí, že uzavřená smlouva je pro obě strany závazná. Nesplněním dílčí povinnosti z ní vyplývající, tedy typycky převzetí zboží, se vystavujete sankci zpravidla v podobě povinnosti zaplatit dohodnutou smluvní pokutu nebo přinejmenším uhradit škodu způsobenou zmařenou dopravou.

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 2048-2052, zákon č. 89/2012 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Nevyzvednutím dobírky závaznost objednávky nekončí. Pokud si zboží objednané na dobírku nevyzvednete, budete kontaktováni k uhrazení poštovného za nevyzvednutou zásilku. Nebude-li poštovné uhrazeno do 10 dnů, může být účtována smluvní pokuta ve výši 300 Kč.

8. Reklamace a záruka, práva z vadného plnění

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

Ustanovení uvedená v tomto bodě se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Kupujícím, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba 24 měsíců je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží ve 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

• bezplatné odstranění vady opravou

• přiměřenou slevu z kupní ceny

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Postup při reklamaci:

  • informujte nás o reklamaci písemně či e-mailem
  • zboží zašlete se vším příslušenstvím a s fakturou jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  • ke zboží připojte podrobný popis vady, Vaši adresu pro zaslání zpět a kontakt na Vás

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

Ustanovení uvedená v odstavci výše obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním, v případě zboží s baterií zkracováním životnosti baterie

b) nesprávným použitím výrobku, mechanickým poškozením

c) nesprávným skladováním

d) elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)

e) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží

Nároky kupujícího ze záruky mimo jiných případů zanikají:

1) pokud nebyla vada reklamována v záruční době

2) při svévolných změnách původních údajů v záručním listě provedených kupujícím

3) při neodborné instalaci, opravách, úpravách nebo jiných neodborných zásazích

4) při užívání, obsluze a zacházení se zbožím v rozporu s výrobcem přiloženým návodem k obsluze

5) porušením ochranných nálepek či pečetí nebo nálepek se sériovými čísly, pokud jimi výrobce výrobek opatřil

6) poškozením zboží působením živlů

Záruku na lidské vlasy není možné poskytnout po uskutečněném úkonu na nich. Vzhledem k tomu, že samotný lidský vlas je obzvláště citlivým materiálem a jakýmkoliv úkonem je možné ho narušit, změnit jeho vlastnosti, strukturu, délku atd., přičemž míru změny struktury není možné z povahy samotného výrobku určit. Kupující přebírá zodpovědnost za použití výrobku.

Lidské vlasy se dodávají ve standardní kvalitě vlastní danému předávanému typu, druhu a provedení vlasů. Z hygienického důvodu není možné zakoupené zboží po použití vyměnit anebo vrátit. Výjimka je samozřejmě v případě, že by byla shledána vada zboží při řádné reklamaci.

Pokud zákaznice po aplikaci takovéhoto zboží zjistí oprávněnou vadu zboží, má možnost nepoškozené a jinak neupravované např. barvení, melírování, stříhání, umývání nebo jinak chemicky či mechanicky poškozené zboží vrátit.

Každé lidské vlasy jsou jedinečné, proto se můžou chovat při stejných podmínkách a provedených úkonech odlišně. Velice důležitou součástí je pravidelná důkladná péče o vlasy. Tomuto se věnujeme v sekci „Otázky a odpovědi“, "Péče o prodloužené vlasy" a také ve vždy přiloženém návodu.

Lidské vlasy se mohou působením různých vlivů, např. po umytí nebo jiném úkonu, různě chovat. Mohou se například vlnit, točit, ztratit svůj původní tvar, lesk či ztrácet svoji barvu, zacuchávat se. Na tyto změny se záruka nevztahuje.

V případě uznané reklamace, Vám zboží vyměníme za nové. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (NE na dobírku) na naši adresu.

Korespondenční adresa pro reklamace:

Clip-Vlasy-Levne.cz

Sibiřská 55

621 00 Brno

9. Porušení kupní smlouvy

Pokud zákazník stornuje svou objednávku na e-shopu clip-vlasy-levne.cz, po odeslání objednaného zboží, nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne, a již došlo k plnění či vznikly náklady na straně prodejce, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady. Provozními náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, příprava zboží, balení či příprava expedice a úhrada poštovného přepravní společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi apod.

10. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

11. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

12. Ochrana osobních údajú

Prohlašujeme, že se při zpracování osobních údajů se řídíme zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník má kdykoliv právo požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě. Zákony a předpisy: - zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem dle zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a případně další údaje uvedené v objednávce (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může: a) požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení, b) požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

(Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.1.2014)